Undervisere

Rie Brandenborg

Daglig leder og indehaver af Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet.

Certificeret Hypnose Træner
Certificeret NLP Træner
Certificeret Hypnose Psykoterapeut

Rie Brandenborg indehaver og underviser på Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet

Anna Weiss

Susan Utzon underviser på Klinikvejledning & Markedsføring

MERE OM UNDERVISERNE PÅ HYPNOSE SKOLEN

Rie Brandenborg

I mit daglige virke driver og ejer jeg Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet.

Fagligt er jeg Hypnoterapeut, Master i NLP og Hypnose og er træner i begge dele. Dertil kommer min 4-årige uddannelse til Psykoterapeut med Hypnose som speciale.

For 10 år siden, fik jeg mulighed for at overtage Hypnose Skolen, som har eksisteret siden 1998. Og året efter etablerede jeg Psykoterapeut Akademiet. At arbejde med undervisning og formidle dette fantastiske værktøj, som NLP og Hypnose er, er det bedste der nogensinde er sket for mig arbejdsmæssigt og terapeutisk.

Gitte Pfeiffer

Hun brander med hjertet for at undervise, og dele ud af al hendes erfaring til stor glæde for de studerende. Gitte nyder at se og opleve hvordan, hver enkel studerende vokser og udvikler sig undervejs.

Som person er hun åben, empatisk og autentisk. Hun benytter gerne humor og kreativitet, så eleverne når i mål med deres egen læring. Hendes passion er inde for alle felter af selvudvikling, terapi, psykologi, med speciale i Angst fra sin psykoterapeut uddannelse.

Gitte har arbejdet som terapeut og underviser i mere end 10 år. Ud over det har hun en pædagogisk uddannelse og bruger sin store viden og erfaring fra disse områder. Blandt andet psykologi, pædagogik, børn, unge og specialområdet.

Martine Grandjean

Jeg har arbejdet med klienter siden 2009. Det er vigtigt for mig at møde klienten i dennes model af verden, og at skabe et rum hvor det er trygt at være den man er, så man tør at kigge på alle dele af sig selv, acceptere dem og erfare hvordan det i ethvert nu er at være med hele sig.

Når jeg underviser, er det ligeledes vigtigt for mig at mærke at alle er ombord og at være med til at skabe et godt samarbejde om læringen.

Som både terapeut og underviser føler jeg det som et privilegium at få lov at følge den enkeltes udvikling.

Jeg har uddannet mig indenfor og arbejdet med kommunikation i et bredere perspektiv i mange år, men har erfaret at der hvor det giver mest
mening for mig, er i den tætte relation. Der hvor der sker et tæt og ærligt møde.

Anna Weiss

Jeg er oprindelig uddannet sygeplejerske med speciale i kardiologi samt psykiatri.

Jeg har uddannet mig på Hypnose Skolen i hypnose og NLP tilbage i 2006 og har herefter arbejdet med klinter en til en i selvstændig klinik.

Efterfølgende har jeg videreuddannet mig som hypnose psykoterapeut på Psykoterapeut Akademiet, og har siden 2019 undervist på Hypnose Psykoterapeut Akademiet i Aarhus.

Herudover har jeg et firma EXanem der arbejder med eksamens/præstationsangst til både virksomhedsledere samt studerende ude på skolerne.

Ida Kjær Jensen

Udd. sexolog og Hypnosepsykoterapeut og over tiårs pædagogisk erfaring.

Underviser og samtaleterapeut

Særlig engageret og erfaren i emnerne:
Par- og samlivsterapi, sexologi, tilknytningsteori, egenomsorg, skyld & skam, neuropsykologi og pædagogik.

Website: www.idakjensen.dk

Facebook: https://www.facebook.com/idakjrjensen

Susan Utzon

Jeg er uddannet Certificeret Master Hypnoterapeut, NLP Master Practitioner fra Hypnose Skolen og har taget Hypnose Psykoterapeut uddannelsen fra Psykoterapeut Akademiet.

Jeg er selvstændig og har haft grafisk bureau siden 2001, hvor jeg har arbejdet med markedsføring, grafiske projekter og alt det administrative der følger med det at være selvstændig. Min erfaring og viden har givet mig kvalifikationer til at undervise i Klinikvejledning & Markedsføring på Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet. Jeg vejleder ligeledes nyopstartede iværksættere i oprettelsen af deres virksomhed.

Hypnose og Psykoterapi er min passion. Kombinationen af Hypnoterapi, NLP og Psykoterapi er en utrolig effektiv behandlingsform.

At kunne hjælpe andre mennesker med deres udfordringer og problemer oplever jeg som en gave. I min klinik arbejder jeg med mange forskellige problematikker, som selvværd, svigt, depression, angst, mv. Mit speciale er kompliceret sorg og i min klinik har jeg terapeutiske sorggrupper både med børn, unge og voksne.