Logo ikon Hypnose Skolen

Prøveperson & øveklient

Kunne du tænke dig at prøve hypnose?

Prøveperson til eksamen
Så bliv prøveperson til Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiets eksamener. Gratis vil du kunne opleve to forskellige metoder inden for hypnose og NLP.

Øveklienter til studerende
Vores studerende på skolen søger løbende øveklienter, så de kan udvikle deres terapeutiske færdigheder.

Der søges øveklienter i det meste af landet. Og det foregår hos terapeuten selv, eller et andet sted efter aftale. En session har en varighed af mellem 1,5 time – 2 timer.

Studerende kan tage penge for sine sessioner, dette aftales på forhånd internt mellem dig og den studerende terapeut. Ligesom betalingen sker mellem jer og ikke gennem Hypnose Skolen.

Vi formidler kontakten mellem dig og vores studerende, såfremt I er geografisk tæt på hinanden.

BEMÆRK:

Vi behandler ikke klienter eller prøvepersoner der er i medicinske behandling for psykiatriske diagnoser, klienter påvirket af euforiserende stoffer eller påvirket af alkohol.

Du kan som udgangspunkt forvente at opleve hvordan en terapisession forløber. I sjældne tilfælde kan det forekomme at sessionen afbrydes eller at øveklienten / prøvepersonen ikke kan behandles. Denne vurdering er en del af den studerendes uddannelse.

FIND DANMARKS BEDSTE TERAPEUTER

Leder du efter en kompetent og dygtig terapeut? Vi har uddannet terapeuter i hele landet.

Hypnose Skolens terapeutliste