Lej et lokale

Klinikfælleskab i Allerød, med mulighed for fuldtids, deltids -og mødelokaleleje

Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet tilbyder et klinikfællesskab i Allerød bymidte. Allerød bymidte tilbyder en livlig og velbesøgt bykerne med flere dagligvarebutikker, tøj, isenkram m.f. Derudover flere sport og kulturelle arrangementer, som gør bykernen til noget helt specielt. Klinikfællesskabet finder du på Torvestrædet nr. 6, på en gågade med blandt andet stort tandlæge hus, ostopatibehandling og flere cafér og take-away.

I samarbejde med Hypnose Skolen og Psykoterapeut Akademiet, søger vi dig/jer, som fx har branche indenfor og udbyder fysisk behandling, skønhedsbehandling, samtaleterapi og/eller lignende. Se her de ledige lokaler vi tilbyder, størrelse og pris. Alle lokaler er placeret på 2. sal, med adgang til elevator. Foruden lokalet, er der adgang til en frokoststue, toiletter og en mindre venteområde for evt. gæster/klienter. Tøv endelig ikke med at booke en fremvisning, så vi kan se om vi er et match.

Lokale 5

Et lidt større rum, med plads til både briks/stole og kontorområde.

Kvm: 14,3

Lokale 6

Et lokale med plads til briks eller samtale stole med et smukt lysindfald.

Kvm: 11,2

Lokale 7

Lokale 7 er ledigt fra den 1. marts. Det er et stort lokale, hvor der både er plads til skrivebord, skabe, en hyggekrog eller hvad du nu ønsker i rummet.

Godt lysindfald fra den store glasdør, som går ud til en vinkeltrappe.

Kvm: 14,2

Lokale 3

Møbleret rum til deltidslejere, fx en dag om måneden.

Kvm: 11,5

Møde eller undervisningslokale

Mangler du et sted til at afholde dit næste møde? Eller afholde fx et kursus eller anden undervisning? Vi tilbyder leje af vores fantastiske undervisningslokale på 45 kvm. I mødelokalet er der skærm til fremvisning, stole, borde og whiteboard/flipover. Vi tilbyder også en række hyggelige mindre grupperum, hvis du skulle få brug for at dele dit hold op.

Kontakt os for et tilbud.

MERE OM LOKALERNE I ALLERØD

Lokale 5

Velkommen til lokale nr. 5. Lokalet er på 14,3 kvm og er et af de større rum på matriklen. Her er der både plads til briks eller stole, samt kontorbord. Lokalet har et godt lysindfald fra vinduet, samt de små vinduer over døren, som sender lys fra gangen ind.

Overfor ligger køkkenet, som kan benyttes af alle lejere og lige til højre for lokalet, er der et mindre depot, med mulighed for at få opbevaringsplads til fx produkter eller lign.

Lokalet er ikke indrettet, så du har mulighed for at sætte dit eget præg på rummet og på væggene.

Størrelse: 14,3 kvm

Lokale 6

Velkommen til lokale nr. 6. Lokalet er på 11,2 kvm, med et smukt lysindfald fra det store skråvindue. Der er plads til en briks, eller stole til fx samtaleterapi.

Størrelse: 11,2 kvm

Lokale 7

Velkommen til lokale nr. 7. Lokalet er på 14,2 kvm, med lysindfald fra glasdøren, som vender ud mod en vinkeltrappe. Der er god plads til en briks, stole til samtale eller velkomst, og der kan sagtens være et par skabe os til diverse opbevaring.

Køkkenet, som kan benyttes af alle lejere ligger overfor og længere nede af gangen er der et mindre depot, med mulighed for at få opbevaringsplads til fx produkter eller lign.

Størrelse: 14,2 kvm

Lokale 3

Velkommen til lokale 3. Lokale 3 udlejes kun som deltidsleje, på mandage, tirsdage eller onsdage.

Lokalet er indrettet, men der er mulighed for i mindre grad at komme med ønsker til indretningen med de andre lejere af lokalet.

Rummet er 11,5 kvadratmeter, og du kan vælge om du vil leje én dag eller flere faste dag(e) om måneden.

Der kan aftales en rabat i lejen, hvis du lejer mere end én fast dag om måneden.

Kontakt os og hør mere

Vi vil meget gerne høre fra dig, hvis du står og mangler et sted at drive din virksomhed fra, eller hvis du har brug for et undervisningslokale.

Udfyld kontaktformularen, og så lover vi, at vi snarest vil tage kontakt til dig, for at aftale et møde eller for at besvare evt. spørgsmål du måtte have.

Mange hilsner,
Rie Brandenborg

Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet

Hvilken form for leje, er du interesseret i: