Logo ikon Hypnose Skolen

SPØRGSMÅL & SVAR

Hypnose Skolen forsøger altid at bekræfte din ansøgning hurtigst muligt. Har du ikke modtaget en bekræftelse inden for et par dage, skal du kontakte skolen på mail eller telefon – da der kan være sket en fejl ved afsendelse.
Kontakt os for et svar. Da det afhænger af hvilket kursus du ønsker at deltage på, og hvilke uddannelseskrav der er for dette specifikke kursus.
Du kan tilmelde dig vores liste på hjemmesiden. Her beskriver du en problematik som du ønsker at arbejde med. Skulle din problematik passe til en session ved vores eksamener, så kontaktes du på mail med tid og sted.
Du kan med Hypnose Skolen indgå en ratebetaling af dit uddannelsesbeløb. Kontakt Hypnose Skolen for en aftale.
hypnoseskolen.dk/terapeutlisten/ finder du en terapeutliste med nogle af Danmarks certificerede og bedst uddannede Hypnoterapeuter og NLP Practitioner, samt Hypnose Psykoterapeuter. Hypnose Skolens høje uddannelsestimer og niveau og kliniske eksamener sikre dette.
Hypnose Skolen afholder løbende informationsmøder i København, Middelfart, Kolding og Aarhus og andre steder i Jylland. Her får du et overblik i opbygningen af vores uddannelser og kurser, der veksler mellem teori og praksis. Samt redegørelse for timetal, supervision, egenterapi mv.
Hypnose Skolen er godkendt til at uddanne Reg. Psykoterapeuter og certificerede Hypnoterapeuter og NLP Practitioner. Der udbydes diverse kurser inden for hypnose og spiritualitet. Samt kurser for alle, som ikke kræver nogen forudgående kompetencer.
Find siden “‘Uddannelsesoversigt og priser”. Skulle du have yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os. Du er også velkommen til vores informationsmøder.
Der er ingen uddannelseskrav for uddannelsen til en BMA grad som Hypnoterapeut. Du skal have kvalifikationer til at blive en god terapeut, der med empati, etik og moral kan behandle andre mennesker med respekt og høj faglighed.
Du er velkommen til vores informationsmøder, hvor du vil få svar på dine spørgsmål. Du er også velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.

VAR DER IKKE NOK FAQ SVAR? MANGLER DU SVAR PÅ NOGET?

Ønsker du at blive ringet op og få svar på dine spørgsmål?