ONLINE UDDANNELSE TIL
NEURO HYPNOTERAPEUT & NLP PRACTIONER

START NÅR DET PASSER DIG!

Du kan tage uddannelsen til Neuro Hypnoterapeut & NLP Practioner, som en online faciliteret uddannelse. På den online uddannelse, følger vi dig tæt i din udvikling, som terapeut. Selvom en del af uddannelsen er faciliteret med e-læring, så er der også en del, som er direkte live undervisning via Zoom.

Der slækkes ikke på hverken krav og forventninger til dig som studerende eller den høje kvalitet, som er kendt fra vores fysiske uddannelse.

Den helt store fordel ved at tage uddannelsen er, at du kan gennemgå undervisningsmaterialet online gennem video, tekst og lyd, når det passer dig. Gennem din uddannelse vil der være opfølgning i forhold til supervision, klienttræning, egenterapi m.m.

Med andre ord får du

• Adgang til kvalitetsmateriale
  • Øget fleksibilitet i forhold til din hverdag
  • En fast tilknyttet vejleder under hele uddannelsen
  • Et grundigt uddannelsesforløb over et år.

Vil du gerne høre mere om hvordan det foregår, så kontakt os for en snak over telefonen eller Zoom lige her:

Planlæg selv din tid

Den live undervisning har faste datoer, men resten af din uddannelse kan du planlægge i din egen tid.

Supervision

Liveundervisning, supervision og opfølgning 1:1 online med underviser. Vi slipper dig ikke!

Online uddannelse

På Hypnose Skolen går vi først og fremmest op i kvalitet. Vores kæphest er høje faglige kompetencer, god moral og etik – og det gør ikke noget at vi samtidig er lidt ydmyge og respektfulde ift. det effektfulde terapeutiske værktøj, hypnose og NLP er.

Kombinationen af terapeutisk hypnose og NLP giver de bedste forudsætninger for at skabe forandringer hos klienter. Du får i denne uddannelse to uddannelser:

En basisuddannelse som hypnoseterapeut og en komplet NLP Practitioner-uddannelse.

Det giver dig en solid palette af terapeutiske værktøjer, samt en bredere psykologisk forståelse.

Hvis du vil vide mere om uddannelsen, kan du læse mere i vores Studiehåndbog og vores information om basisuddannelsen.

Undervejs i uddannelsen får du adgang til at streame den teoretiske undervisning svarende til alle undervisningsdage med fysisk fremmøde, du får adgang modulvis. Det samme gælder demonstration af diverse teknikker.

Efter nærmere aftale med din vejleder modtager du løbende supervision på klientrapporter (10 stk. i alt) som du udfylder i forbindelse med træningsklienter, samt direkte online supervision af træningsklienter, 5 stk. i alt. Derudover deltager du i online supervision sammen med studerende der følger den fysiske undervisning på skolen.

Løbende studiestart efter nærmere aftale.

Samlet pris for uddannelsen til Neuro Hypnoterapeut & NLP Practioner er kr. 31.940,-. Du har mulighed for at betale i rater på op til 12 mdr á Value not found med et reservationsgebyr på kr. 4.000,-, som betales ved tilmelding.

Du kan læse mere om vores priser for alle vores uddannelser og kurser her

Spørgsmål?

Skriv til mail@hypnoseskolen.dk eller ring på tlf. 23 49 74 95

Ønsker du at blive ringet op og få svar på dine spørgsmål?