TERAPEUT

Tina Kryger

En session hos mig kan rumme mange forskellige elementer. Jeg tager altid udgangspunkt i dig – hvor du er lige nu.

Jeg arbejder hovedsageligt med: Samtaleterapi Hypnose EFT/Tankefeltterapi og andre teknikker til at forløse chok og traumer

Det er min overbevisning, at vi alle kan rykke os fra det sted, vi nu står, til et sted, vi måske slet ikke havde turdet drømme om.​ På vejen tager vi fat i de negative tanker, begrænsende overbevisninger, gamle mønstre, chok og traumer, som holder dig tilbage.

Det er vigtigt for mig, at du i løbet af din tid hos mig, får nogle redskaber med hjem, som du har let ved at bruge resten af dit liv.

Du kan booke din tid online eller vælge en gratis forsamtale i klinikken her: https://hypnose-klinik.dk/online-booking.html

Andre uddannelser

Master Familie- og Parterapeut fra HEG www.heg.dk

Specialer

Lavt selvværd
Depression
Angst og traumer

Medlem af

FadP

Uddannet fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet
Uddannet fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut AkademietHypnose Psykoterapeut
Klinik: Life Balance

Klinikadresse:
Nøttrupvej 15, 7130 Juelsminde

Tlf. 2926 1500

Mail: tina@hypnose-klinik.dk

Website: hypnose-klinik.dk

Fandt du ikke det du søgte?
Prøv at søge igen…