TERAPEUT

Susan Utzon

Jeg har en 4-årig Hypnose Psykoterapeut uddannelse fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet. Samt diverse kurser og efteruddannelse.

Det er for mig en stor glæde og passion, at kunne hjælpe dig som klient med at få ændret tankemønstre og adfærd, samt komme i mål med din udfordring.

I mit arbejde med psykoterapi, hypnoterapi og NLP, kombinerer jeg teknikker alt efter din problemstilling og dine ønsker.

I respekt for dig som klient på min klinik ved Amagerbro, modtager jeg løbende supervision, samt deltager på diverse kurser mv., så jeg fagligt dygtiggøre mig løbende. Jeg er underviser på Hypnose Skolen og Psykoterapeut Akademiet.

Se mere om min uddannelse og kurser her:

Andre uddannelser

Certificeret til sessioner med børn & unge fra Hypnose Skolen

Sorggruppeleder fra Kræftens Bekæmpelse

Mindfulness fra Center for Bevidsthed

Åndedræt fra Center for Bevidsthed

Specialer

Sorg
Børn & Unge

Uddannet fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet
Uddannet fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut AkademietMaster Neuro Hypnoterapeut & NLP Master Practitioner, Hypnose Psykoterapeut
Klinik: Balance Psykoterapi

Klinikadresse:
Amagerbrogade 37, 2300 København S.

Tlf. 5332 1910

Mail: kontakt@balancehypnose.dk

Website: balancehypnose.dk

Fandt du ikke det du søgte?
Prøv at søge igen…