TERAPEUT

Marlene Pinholt

Jeg bruger mine uddannelser i arbejdet med det hele menneske. Siden 2017 har jeg arbejdet i min klinik som hypnoseterapeut. Jeg har en BMA-Grad i NeuroHypnose og NLP. Jeg er certificeret Master Hypnoseterapeut og Master NLP Practitioner.

I min klinik beskæftiger jeg mig med mennesker i alle aldre, som ønsker forandring i livet. Jeg arbejder med de udfordringer og kriser vi møder på vores vej – og møder mine klienter, der hvor de er i livet.

Tillid og tryghed er altafgørende for at skabe de bedste forudsætninger til forandring. Jeg møder mine klienter, der hvor de er, så de trygt kan skabe den ønskede forandring og gå nye veje.

Jeg har bl.a. arbejdet med emner som børn i mistrivsel, forskellige angst problematikker, stress relaterede udfordringer, selvværd, rygestop, overvægt, traume og fobier mm.

Du er altid velkommen til at tage kontakt på 23434098.
Se mere på www.marlenepinholt.dk

Specialer

Børn og unge

Medlem af

Uddannet fra Hypnose Skolen
Uddannet fra Hypnose SkolenMaster Neuro Hypnoterapeut & NLP Master Practitioner
Klinik: Hypnoseterapi v. Marlene Pinholt

Klinikadresse:
Poppelvej 45, Glyngøre 7870 Roslev

Tlf. 2343 4098

Mail: info@marlenepinholt.dk

Website: marlenepinholt.dk

Fandt du ikke det du søgte?
Prøv at søge igen…