TERAPEUT

Janni Due Lassen

Tillid betyder alt for mig. Det er vigtigt for din udvikling, at du har tillid til mig. Jeg arbejder ud fra etiske og moralske retningslinier, som jeg har lært på Psykoterapeutakademiet og det giver dig en sikkerhed for, at tingene er i orden. Jeg har arbejdet med både børn og voksne og har lige nu rigtig mange unge.

I min fritid er jeg også frivillig ungerådgiver i Headspace, Albertslund (www.headspace.dk), og har derfor stor erfaring med unge mellem 12-25 år.

Interessen for mennesker er ikke ny og jeg har tidligere læst psykologi i min fritid, og arbejdet flere steder frivilligt med og for mennesker med særlige behov. Egentlig er jeg uddannet grafisk designer, men nu har jeg lyst til at gøre en forskel for mennesker i stedet for virksomheder.

Jeg arbejder med psykisk sundhed på områder indenfor personlig udvikling, der giver raske mennesker en øget livskvalitet. Jeg har selvfølgelig fuld tavshedspligt på højde med læger og psykologer.

Specialer

Eksamensangst

Mindfulness og åndedrættet

Medlem af

FadP

Uddannet fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet
Uddannet fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut AkademietHypnose Psykoterapeut & Spirituel Hypnoterapeut
Klinik: Synergiterapi

Klinikadresse:
Strandhaven 174, 2665 Vallensbæk Strand

Tlf. 2621 6214

Mail: synergiterapi@gmail.com

Website: synergiterapi.dk

Fandt du ikke det du søgte?
Prøv at søge igen…