TERAPEUT

Helene Lysekilde

Helene glæder sig til at tage imod dig i Indre ro. Her er du i trygge hænder. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Helene til en uforpligtende snak.

Helene Lysekilde er NLP-master praticitioner, Hypnose Master, yogaterapeut og er pr. september 2020 færdig som hypnose psykoterapeut / Reg. psykoterapeut. Helene driver på fuld tid virksomheden Indre ro i Odense.

Indre ro tilbyder Neuro Psykoterapi, Hypnose/Hypnoterapi, NLP-coaching, yoga og yogaterapi, yoga- og selvudviklingskurser og rejser samt meditation og mindfulness. Helene er endvidere antropolog (cand.scient.anth) med speciale inden for det medicinske og sundheds antropologiske felt. Og har tidligere beskæftiget sig med store udviklingsprojekter inden for social- og sundhedsområdet.

Du kan også møde Helene på Indre ro ONLINE og få ubegrænset yoga, meditation samt adgang til hypnoselydbøger.

Andre uddannelser

Antropolog, Københavns Universitet, ku.dk
Yogaterapeut, Elemental Yoga School, elemental-yoga.com
Kundalini Yoga, Rama Institute New York, ramayogainstitute.com
Anatomi og Fysiologi, Fyns Zoneterapeutskole, fynszoneterapeutskole.dk

Specialer

Selvværd
Angst
Stress
Kriser
Indre ro
Krop og sind healing
Søvnbesvær og søvnløshed

Medlem af

FadP

DAKOBE

Uddannet fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet
Uddannet fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut AkademietMaster Neuro Hypnoterapeut & NLP Master Practitioner, Hypnose Psykoterapeut
Klinik: Indre ro

Klinikadresse:
Skt Jørgens Gade 119, 5000 Odense C.

Tlf. 2281 8326

Mail: info@indrero-odense.dk

Website:
indrero-odense.dk
indrero-online.dk

Fandt du ikke det du søgte?
Prøv at søge igen…