TERAPEUT

Heidi Birch

Ønsker du en mere ressourcefyldt retning i dit liv? En ny udvikling……, der skaber fremskridt, der skaber forandring, der skaber resultater…. for DIG!

Træd ud af en vane, en smerte, en afhængighed, et gammelt mønster. Træd ud af en skygge. For altid!

Som hypnoterapeut/hypnose psykoterapeut kan jeg hjælpe dig med at finde dine ressourcer, din styrke og dit mod til at skabe de forandringer, der gør, at du kan nå dine mål.

Jeg afslutter uddannelsen til Hypnose Psykoterapeut efteråret 2020.

Det kan være, at du skal have hjælp til:
Angst, Smerter, Følelser, Fobier, Stress, Selvværd, Vægtproblematikker, Konflikter, Præstationer mv.

Jeg arbejder med at skabe positive forandringer for mennesker, der selv er motiveret for at skabe udvikling og forandring. Behandlingen er særdeles effektivt og på blot få gange er der mærkbare resultater.

Jeg anvender klinisk hypnose, NLP, psykoterapi, coaching og mindfulness.

Specialer

Medlem af

FadP

DAKOBE

Uddannet fra Hypnose Skolen
Uddannet fra Hypnose SkolenMaster Neuro Hypnoterapeut & NLP Master Practitioner
Klinik: Viborg Hypnoterapi

Klinikadresse:
Toldboden 3, 1. sal – lokale 13 8800 Viborg

Tlf. 6142 4406

Mail: hb@viborghypnoterapi.dk

Website: viborghypnoterapi.dk/

Fandt du ikke det du søgte?
Prøv at søge igen…