TERAPEUT

Frank Bloch Nielsen

Nu er jeg 4 års studerende på psykoterapeut Akademiet Hvor jeg løbende har klienter i min praksis på Frederiksberg. Jeg underviser i mindfulness i ”Center for Bevidsthed” og endvidere er jeg medunderviser på åndedrætsuddannelsen lidelides i “Center for Bevidsthed”

Jeg har været på en lang, udviklende, udfordrende og spændende rejse og i forhold til min personlige udvikling er jeg i konstant proces og det vil jeg være resten af mit liv. Jeg har gennem de senere år fået så megen viden og lært så meget ,at jeg føler mig så godt klædt på til at udøve en af mine største værdier, nemlig at hjælpe andre i mål med deres udfordringer. Både som individuel terapi og med Parterapi.

Med de redskaber den viden og den erfaring jeg har, så er jeg i stand til at støtte og bidrage til at min klienter og par når i mål med det de bakser med. Det er i virkeligheden den største glæde ved at være terapeut.

Andre uddannelser

Sexolog og Parterapi fra Joan Ørting
Workshop leder fra Humaniversity NL.
Familie opstilling fra Jena Marie Egeskov
Mindfulness fra Center for Bevidsthed
EFT- (Emotions-fokuseret-parterapi) Del 1 feb.2020

Specialer

Parterapi

Stress

Selvvær

Hypnose med børn

Medlem af

FadP

Uddannet fra Hypnose Skolen
Uddannet fra Hypnose SkolenMaster Neuro Hypnoterapeut & NLP Master Practitioner
Klinikadresse:
Glahns alle 1 1 th, 2000 Frederiksberg

Tlf. 5130 5130

Mail: fbn.maler@gmail.com

Website: under opbygning

Fandt du ikke det du søgte?
Prøv at søge igen…