TERAPEUT

Christina Westergaard

Menneskets selvbillede har en kæmpe betydning for, hvad vi som mennesker kan opnå.

Hvordan det? Vi skaber nye billeder, nye idéer og en ny tro på os selv i vores underbevidsthed. Gennem kontinuerlig repetition vil vores positive selvbillede sætte sig fast. Vi kan koble følelser til ved at blive begejstret for den fremtid, som vi gerne vil skabe og så kan stå fast gennem nærvær i nuet. Det vil skabe ny adfærd, der vil skabe produktive vaner.

Jeg kan hjælpe dig med at stoppe hamsterhjulet og skabe det liv, som du drømmer om.

Vi må som mennesker forstå, at vi reelt set ikke er nogen. Den vi tænker vi er, er en illusion, som er bygget op omkring de historier, som vi fortæller os selv om fortiden. Derfor er det vigtigt, at forstå at det rigtige spørgsmål du skal stille dig selv ikke er: ”hvem er jeg”, men i stedet for ”hvem vil jeg gerne være?” Fordi den du gerne vil være kan du blive, det handler blot om vejen dertil. Det er den vej, som jeg vil hjælpe dig med at finde frem til.

Specialer

Speciale i personlig udvikling gennem
ændring af ens selvbillede

Medlem af

FadP

Uddannet fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut Akademiet
Uddannet fra Hypnose Skolen & Psykoterapeut AkademietMaster Neuro Hypnoterapeut & NLP Master Practitioner, Hypnose Psykoterapeut
Klinik: Christina Westergaard

Klinikadresse:
Refsnæsgade 49, 2 tv, 2200 København

Tlf. 2872 7826

Mail: info@christinawestergaard.com

Website: christinawestergaard.com

Fandt du ikke det du søgte?
Prøv at søge igen…