TERAPEUT

Allan Lønborg

Jeg er uddannet NLP Master Practitioner og Master Hypnoterapeut fra Hypnose Skolen.

Jeg kan hjælpe dig med problemer som f.eks. lavt selvværd, stress, angst, afhængighed, dårlige vaner og negative tanker. I mine behandlinger benytter jeg samtaleterapi, NLP-terapi, hypnoterapi og naturterapi.

Jeg tilbyder også coaching, f.eks. i forhold til at nå et bestemt mål, både privat og arbejdsrelateret.

Jeg har klinik i hyggelige, nyistandsatte og rolige lokaler på Holbergsgade 26, lige ved Nyhavn i indre København – og herudover har jeg også mulighed for at tilbyde dig terapi på Blegdamsvej 112A, meget tæt på Trianglen metrostation.

Ved siden af min terapeutiske praksis arbejder jeg som konsulent med kommunikation og strategisk rådgivning.

Specialer

Medlem af

FadP

Uddannet fra Hypnose Skolen
Uddannet fra Hypnose SkolenMaster Neuro Hypnoterapeut & NLP Master Practitioner
Klinik: Lønborg Coaching og Terapi

Klinikadresse:
Holbergsgade 26, 1. tv. 1057 København K

Tlf. 6120 3110

Mail: aloenborg@gmail.com

Fandt du ikke det du søgte?
Prøv at søge igen…