Historie
Hypnose Skolen blev grundlagt i 1998
Hypnose Skolen uddanner hvert år nogle af Danmarks bedst uddannede Hypnoterapeuter og NLP Practitioner, samt Hypnose Psykoterapeuter. Vi uddanner vores terapeuter på et højt uddannelsesniveau, med respekt for de klienter som terapeuterne skal ud og behandle. Hypnose Skolen sætter etik og moral højt, samt at vores studerende modtager egenterapi og supervision.
Som det første uddannelsessted i Danmark blev Hypnose Skolen i september 2016 godkendt til at uddanne Reg. Psykoterapeuter. Betegnelsen bliver givet af FaDP som er Foreningen af Danske Psykoterapeuter, som er godkendt af Styrelsen for Patientsikkerhed (Tidligere Sundhedsstyrelsen) til at registrere Reg. Psykoterapeuter. Læs mere om titlen her.
Hypnose Skolen uddanner hvert år nogle af Danmarks bedst uddannede Hypnoterapeuter og NLP Practitioner, samt Hypnose Psykoterapeuter. Vi uddanner vores terapeuter på et højt uddannelsesniveau, med respekt for de klienter som terapeuterne skal ud og behandle. Hypnose Skolen sætter etik og moral højt, samt at vores studerende modtager egenterapi og supervision.
Som det første uddannelsessted i Danmark blev Hypnose Skolen i september 2016 godkendt til at uddanne Reg. Psykoterapeuter. Betegnelsen bliver givet af FaDP som er Foreningen af Danske Psykoterapeuter, som er godkendt af Styrelsen for Patientsikkerhed (Tidligere Sundhedsstyrelsen) til at registrere Reg. Psykoterapeuter. Læs mere om titlen her.
Se mere om vores uddannelser
Hypnose Skolens tilbyder ud over uddannelser også kurser
Hypnose Skolen udbyder udover de fire uddannelsesår også forskellige kurser, samt kurser åbne for alle, hvor det ikke kræver nogen forudgående erfaring. For os er det vigtigt, at alle vores uddannede terapeuter løbende kan vedligeholde og dygtiggøre sig med kurser inden for hypnose, NLP og psykoterapeut området.
Vores kurser spænder bredt fra selvudviklingskurser til spirituelle kurser inden for regressionsterapi. Vores terapeuter kan tage kurset Børn og Hypnose, og opgradere deres viden i behandling af børn og unge og anvende det i praksis.
Sociale medier