BLIV CERTIFICERET FRA HYPNOSE SKOLEN

12. september 2024 - 31. august 2025

AARHUS
Afholdes i 2023 med overnatning i Allerød

Opstart nu eller efter aftale

UDDANNELSES PRIS

kr. 31.940,-

MULIGHED FOR RATEBETALING

Kun 2.328 kr. pr. md. i op til 12 måneder uden gebyr

Reservationsbeløb på kr. kr. 4.000,- forfalder ved tilmelding.

MØDETID

Torsdag – søndag
Kl. 9.00-17.00

FORUDSÆTNING FOR DELTAGELSE

Uddannet Hypnoterapeut & NLP Practitioner uddannelsen

BOOK EN PERSONLIG SAMTALE OG SNAK MED OS OM DINE MULIGHEDER

Logo ikon Hypnose Skolen

Master Hypnoterapeut & NLP Master Practitioner

Om uddannelsen

2. år: uddannelsen til Master Hypnoterapeut & NLP Master Practitioner

Ønsker du at tage en Master Hypnoterapeut & Master NLP Practitioner uddannelse er det en forudsætning, at du allerede er Hypnoterapeut & NLP Practitioner. Er du allerede uddannet en af delene, så kontakt Hypnose Skolen for tilmelding og muligheder.

Den 1-årige Master uddannelse i Hypnose og NLP giver dig større viden og flere kompetencer inden for hypnoterapi og NLP. Du lærer avancerede og dybe forandringsteknikker, så du kan hjælpe mennesker med tungere og mere komplicerede problemer. Din forståelse af sindets mekanismer øges, så du får større indsigt i dig selv og andre.

MODULER KØBENHAVN – HOLDSTART 2024

Modul 1 12. – 15. september 2024 kl. 9.00 – 17.00
Modul 2 14. – 17. november 2024 kl. 9.00 – 17.00
Modul 3 30. januar – 02. februar 2025 kl. 9.00 – 17.00
Modul 4 27. – 30. marts 2025 kl. 9.00 – 17.00
Modul 5 19. – 22. juni 2025 kl. 9.00 – 17.00
Modul 6 28. – 31. august 2025 kl. 9.00 – 17.00

UDDANNELSES PRIS

Master Hypnoterapeut & NLP Master Practitioner
Kr. kr. 31.940,-
Master Hypnoterapeut
Kr. 24.900,-
NLP Master Practitioner
Kr. 24.900,-
Reservationsbeløb Kr. kr. 4.000,-

Hvad rummer uddannelsen

Master uddannelsen bygger videre på det, du allerede har lært på din grunduddannelse, som naturligt repeteres og integreres på et dybere plan og din viden samles til et hele. Undervisningen er tilrettelagt, så dine kompetencer og selvtillid omkring teknikker og terapeutiske færdigheder styrkes og udbygges.

Fokus på Master uddannelsen er i høj grad på identitetsniveau, følelser, overbevisning og værdier. En forandring af disse mønstre transformerer mange ubevidste dybe problemer. Du lærer dybtgående regressioner, også til tidligere liv.

I undervisningen indgår hurtige effektive hypnotiske induktioner og fordybelses teknikker.

Undervisningen veksler mellem teori og øvelser

• Teoretisk undervisning
  • Demonstration af teknikker som er baseret på det underviste teori.
  • Gå i øverum efter instruktion og øver hele teknikker igennem sammen med medstuderende
  • Derefter samling, hvor erfaring deles og evt. spørgsmål afklares

I uddannelsen indgår

Dybere viden om hypnose og NLP  Og du lærer dybdegående hypnoterapi, hurtige, effektive induktioner. Test af hypnose dybder. Hypnose- og NLP-psykologi, herunder personlighedsfiltre. Psykologi omkring symptomer og årsager.

Forandring med avancerede sprogmønstre. Identitet og identitetsforandring i hypnose, værdiarbejde og håndtering af indre konflikter. Sorg og sorgarbejde i hypnose, forandring af negative følelser og begrænsende overbevisninger. Hypnotisk regression til tidligere liv. Avancerede metaforer og livsmetaforer. Modellering som er grundlaget for NLP.

Fremlægning af modellerings-projekt, samt anvendelse af NLP-teknikker i hypnose.

Eksamen

NLP Master Practitioner uddannelsen afsluttes med et skriftligt modelleringsprojekt, samt en mundtlig eksamen og præsentation af projektet. For at blive eksamens klar skal du, udover egenterapi, dokumentere 12 sessioner med tilhørende klientrapporter, som du har modtaget supervision på. Hver klientrapport er fortrykt, og udfyldes efter hver færdighedstræning / session du har haft.

Ønsker du at blive ringet op og få svar på dine spørgsmål?